Geçtiğimiz akşam Göktürk’te cemiyet hayatının zarif isimlerini bir araya getiren özel bir davet gerçekleşti. ER DO DER, yönetim kurulu üyesi Ayşe Çetin’in ev sahipliğinde Göktürk’ün gözde mekânlarından Bordo’da kışa görkemli bir veda yemeği düzenledi.
Başkan Canan Göztepe ve yönetim kurulu üyelerinin misafirleri kapıda tek tek karşılayarak yakından ilgilendiği davette, samimiyet ve şıklık bir aradaydı. Seçkin davetli listesiyle dikkat çeken organizasyonda, dostluklar tazelenirken keyifli anlar gün boyu devam etti.
Özenle hazırlanan lezzetler eşliğinde koyu sohbetlerin yapıldığı davet, enerjisi yüksek anlara da sahne oldu. Kahkahaların yükseldiği, neşenin bir an olsun eksilmediği buluşma, katılımcılara adeta “yaza merhaba” dedirtti.

HABERLER
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026KÜLTÜR VE SANAT
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026MAGAZİN
15 Haziran 2026MAGAZİN
15 Haziran 2026
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
66787 kez okundu
2
Kurtuluş Kuş ve Burak Bulut’tan Hayranlarını Üzen Ayrılık: “Birlikte Son Sahnede, Son Röportajda!”
13817 kez okundu
3
Ebru Yaşar Kıbrıs’ta Büyüledi
12241 kez okundu
4
Neşeli Tavırlarıyla Dikkat Çekti
12186 kez okundu
5
BKE 14.Yaşında….
12172 kez okundu