Türk rock müziğinin iz bırakan gruplarından MODEL, 10 yıl aradan sonra gerçekleşen dönüş turnesine büyük ilgiyle devam ediyor. İzmir ve İstanbul konserlerinin ardından grup, 22 Mayıs Cuma günü Ankara CerModern sahnesinde binlerce müzikseverle buluştu.
Bayhan Müzik organizasyonuyla gerçekleşen gecede, konserden saatleri öncesinde CerModern önünde uzun kuyruklar oluştu. Ankara’daki yoğun ilgi, grubun yıllar sonra yeniden bir araya gelişinin müzikseverlerde yarattığı heyecanı bir kez daha gözler önüne serdi.
Sahneye çıktıkları ilk andan itibaren büyük alkış ve coşkuyla karşılanan grup; “Değmesin Ellerimiz”, “Makyaj”, “Pembe Mezarlık” ve “Antidepresan Gülümsemesi” gibi hit şarkılarını binlerce hayranıyla hep bir ağızdan söyledi.
Yıllar sonra yeniden aynı sahneyi paylaşmanın heyecanını yaşayan Fatma Turgut, Can Temiz ve Okan Işık, sahnedeki enerjileriyle geceye damga vurdu.
MODEL’in yeni şarkısı “Ölürüm Daha İyi” de Ankara konserinin sürprizlerinden biri oldu.
İlk kez İzmir ve İstanbul konserlerinde canlı olarak seslendirilen şarkı, Ankara seyircisinden de büyük alkış aldı.
Grubun sahnedeki enerjisi, seyircisiyle kurduğu güçlü bağ ve konser boyunca süren yoğun coşku; MODEL’in yıllar sonra ne kadar büyük bir özlemle beklendiğini bir kez daha ortaya koydu.
MODEL, dönüş turnesine Bayhan Müzik organizasyonuyla önümüzdeki günlerde Konya ve Eskişehir konserleriyle devam edecek.

HABERLER
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026KÜLTÜR VE SANAT
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026MAGAZİN
15 Haziran 2026MAGAZİN
15 Haziran 2026
1
Ebru Yaşar Kıbrıs’ta Büyüledi
12241 kez okundu
2
Neşeli Tavırlarıyla Dikkat Çekti
12186 kez okundu
3
Antalya’dan yaz coşkusu
11747 kez okundu
4
Fashion and Music Show etkinliğinin beşincisi ottoman’s lıfe hotel deluxe’de gerçekleşti.
8650 kez okundu
5
Seyran İsmayılhanov’dan İstanbul’da Ruhlara Dokunan Bir Konser
4888 kez okundu